'Els Rossell d’Ordino' – Itinerari cultural     

Dissabte 13 d'abril del 2019
A les 11 h
Poble d'Ordino, Ordino

Entrada: 5 €. Entrada gratuïta per als més petits de 10 anys. Places limitades. Reserva prèvia obligatòria als telèfons 836 908 / 839 760.

Els Rossell d’Ordino – Itinerari cultural     

L’Àrea de Museus i Monuments del Ministeri de Cultura, Joventut i Esports ha preparat un itinerari interpretatiu per descobrir les propietats que la família Rossell tenia al poble d’Ordino.

Al llarg de la visita es descobriran alguns dels edificis que integraven el nucli de propietats de la família a Ordino, com la capella, l’era gran i el colomer, i es podran resseguir algunes de les històries relacionades amb aquesta estirp familiar i alguns dels seus membres més destacats. L’itinerari finalitza amb la visita lliure a l’exposició temporal. 

Punt de sortida: taquilla de la Casa d'Areny-Plandolit (carrer Major, 9)

Aquest itinerari cultural està estretament vinculat a l’exposició “La família Rossell, una mirada interior”.

A les 11 h

Poble d'Ordino
Poble d'Ordino

Govern d'Andorra

ET POT INTERESSAR

34a Temporada de la Fundació ONCA 2026-27. Concert 'Cap a la llum'

19/09/2026
A les 20 h

Auditori Nacional d'Andorra, Ordino

COMPRAR

Casa Cristo: memòria que resisteix - Jornades Europees al Patrimoni

19/09/2026
De les 9 h a les 13:30 h i de les 14:30 h a les 18 h

Museu Etnogràfic Casa Cristo, Encamp

Jornades Europees del Patrimoni 2026. 'Resistir i reimaginar, la pedra seca com a element identitari'

19/09/2026
A les 10.30 h

Vall del Madriu-Perafita-Claror, Escaldes-Engordany

Exposició "Des-Memòria" de Gemma Piera

11/09/2026 - 12/10/2026
De dilluns a divendres de 8h a 20h i dissabtes de 9h a 13h

Edifici Sociocultural l'Estudi, Ordino